loading...
starwars
starwars بازدید : 3 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

اسیر تلاطم ...


مانند قایقی که اسیر تلاطم است

در پیچ و تاب زلف تو آرامشم گم است

بیرون کنند شاید از این شهر هم مرا

حوا ! لبت قشنگ تر از سیب و گندم است

تا کی به بوسه از عکست اکتفا کنم؟

وقتی که آب هست چه جای تیمم است؟

خالق قبول کرده تو آهوی من شوی

چون ضامنم محبت خورشید هشتم است

عطار گشته است , یقین , هفت شهر عشق

این دل هنوز در خم ابروی تو گم است .

 

تا حالا

یک بار هم زنگ نزدی

انگار نه انگار که دلت از آهن است ....

غزل ...

وقتی که شب بساط غزل رو به راه شد

بغضم شکست و عاشقی ام را گواه شد

او رفت و آتشی به دلم زد که ناگهان

طبعم به شعر غم زده ای پا به ماه شد

دیشب پیام داد که دنیای من تویی

فورا" ولی نوشت ببخش اشتباه شد

با دیگران اگر غزلی عاشقانه بود

هر وقت پیش چشم من آمد سیاه شد ـ

تنها به این بهانه که نامحرم هميم

وقتی به ما رسید محبت گناه شد

روحم همیشه کنج نگاهش پلاس بود

حیف از جوانیم که در آنجا تباه شد

 

 

شرمنده که دیر شد

و دوباره غزل ...

در قسمتم نبود شبی مال من شوی

یا جزو عاشقان خط و خال من شوی

ای قدس من اجازه بده تا فقط دمی

با ارتش خیال در اشغال من شوی

یا خانه ای بنا کنم از خشت آرزو

بابا شوم تو مادر اطفال من شوی

قبل از تفال شبم از خواجه خواستم

لطفی کند که نیک ترین فال من شوی

من میروم ولی تو بمان تا که مثل قبل

تنها دلیل ماندن امثال من شوی

طبعم دوباره رفت به خوابی عمیق تا

معشوق ِ آخرین غزل ِ سالِ من شوی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان چمپیونز لیگ کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 251
  • سلام

    من یه عاشقم.درد عشق رو کشیدم.شکست عشقی و ..................